Informatie vragen

VAAK GESTELDE VRAGEN

Hoe maak ik een account aan?

Om een ​​account aan te maken, klikt u op het pictogram 'Mijn account' in de rechterbovenhoek van onze site. Volg vervolgens de instructies om u te registreren door uw e-mailadres in te voeren en een wachtwoord aan te maken. U ontvangt een bevestigingsmail zodra uw account is aangemaakt.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Als u uw wachtwoord bent vergeten, klikt u bij het inloggen eenvoudig op ‘Wachtwoord vergeten’. Voer het e-mailadres in dat aan uw account is gekoppeld en u ontvangt een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

U vindt een trackinglink in de e-mail die de verzending van uw bestelling bevestigt. Klik erop om realtime informatie over uw pakket te krijgen.
Als u het niet in uw hoofdmailbox ziet, controleer dan uw spamfolder.

Wat zijn jullie betaalmethoden?

Wij accepteren diverse betaalmethoden, waaronder bankpassen (Ideal,Visa, Mastercard, American Express), PayPal en andere veilige methoden zoals Shop, UnionPay, Discover en Diners Club. Deze zijn allemaal beschikbaar op het moment van betaling.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen

Als u na het plaatsen van uw bestelling geen bevestigingsmail hebt ontvangen, controleer dan uw spamfolder. Als de e-mail daar niet is, neem dan contact met ons op zodat we de status van uw bestelling kunnen controleren.

Laat een vraag of opmerking achter en wij zullen hier zo spoedig mogelijk op terugkomen.

Neem contact met ons op